Szkolenia on-line

Spotkania z inwestorami

 

Prowadzący szkolenia w mForex

 

Szkolenia mForex prowadzone są przez naszych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w obserwacji rynku, dla których analiza techniczna i analiza fundamentalna to pasja. Bezpłatne webinary prowadzone są w dogodnej formie szkoleń internetowych, nauka i podnoszenie kwalifikacji odbywa się zatem bez wychodzenia z domu. Prowadzący omawiają zarówno bieżącą sytuację rynkową jak i uczą praktycznego analizowania wykresów, wskazując co jest kluczowe podczas inwestowania na rynku Forex i kontraktów różnic kursowych - CFD.

Poznaj naszych ekspertów

 

Najczęściej zadawane pytania

 

Nie musisz wychodzić z domu, żeby otworzyć rachunek mForex. Zobacz, jak to zrobić krok po kroku.

1. Wypełnij wniosek online – w trakcie składania wniosku zapytamy w jaki sposób chcesz potwierdzić swoją tożsamość. Możesz wybrać:

  • mam rachunek w mBanku – poprosimy o zalogowanie do serwisu transakcyjnego banku,
  • e-dowód z PIN (dowód osobisty z warstwą elektroniczną wydany od 4 marca 2019 r.),
  • zdalne potwierdzenie tożsamości - poprosimy o załączenie skanów lub zdjęć polskiego dowodu osobistego i drugiego dokumentu, który potwierdzi Twoją tożsamość,
  • osobiste potwierdzenie tożsamości w Punkcie usług maklerskich, jeśli identyfikujesz się przy użyciu polskiego dowodu osobistego, dokumentu mObywatel (mDowód) lub paszportu.

2. Po tym jak otrzymamy Twój wniosek i potwierdzimy Twoją tożsamość, przygotujemy dla Ciebie dokumenty związane z rachunkiem. Otrzymasz je mailem w formie zaszyfrowanego załącznika. Wyślemy Ci SMS z hasłem do ich otworzenia.

3. Aby aktywować rachunek mForex, wyślij przelew weryfikacyjny na numer rachunku do wpłat w biurze maklerskim mBanku. Minimalna kwota przelewu to 2000 zł. Znajdziesz go w umowie w polu ‘nr NRB dla przelewów pieniężnych’ . Środki przelej z należącego do Ciebie rachunku, który podałeś na wniosku online (muszą zgadzać się imię, nazwisko i adres).

4. Jak zaksięgujemy i zweryfikujemy wpłatę, otrzymasz e-mail potwierdzający aktywację rachunku. Możesz zalogować się do serwisu Mój Fx i platformy mForex Trader.

5. Możesz się zalogować i zawierać pierwsze transakcje.

Pamiętaj, żeby otworzyć rachunek dla osoby fizycznej potrzebujemy:
 
  • dokumentu, który potwierdza Twoją tożsamość - polskiego dowodu osobistego lub dokumentu mObywatel (mDowodu) lub paszportu. Jeżeli nie jesteś obywatelem Polski możemy poprosić o kartę pobytu lub zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu na terenie Polski lub innego kraju Unii Europejskiej,
  • dane Urzędu Skarbowego, właściwego dla Twojego miejsca zamieszkania,
  • numer należącego do Ciebie rachunku bankowego do dokonywania wypłat z rachunku mForex.
 

Jak potwierdzę swoją tożsamość?

Swoją tożsamość możesz potwierdzić:

  • zdalnie, bez wychodzenia z domu (e-dowód lub zdjęcia/skany dokumentów):
    ‒ jeśli masz ważny polski dowód osobisty (główny dokument) i
    ‒ chcesz założyć rachunek indywidualny na osobę fizyczną
  • w Biurze Maklerskim na ul. Prostej 20 w Warszawie. Umów się na dogodny termin wizyty jeśli:
    ‒ masz ważny polski dowód osobisty lub dokument mObywatel (mDowód), ale wolisz potwierdzić tożsamość w PUM lub,
    ‒ nie masz polskiego obywatelstwa, polskiego dowodu osobistego i legitymujesz się paszportem lub,
    ‒ jesteś osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne (PEP), członkiem rodziny lub bliskim współpracownikiem takiej osoby lub
    ‒ nie będziesz beneficjentem rzeczywistym rachunku, o który wnioskujesz lub,
    ‒ chcesz założyć rachunek z pełnomocnikiem.


Jeśli chcesz założyć rachunek na spółkę najpierw skontaktuj się z nami.
 

e-dowód z PIN

Swoją tożsamość możesz potwierdzić dowodem osobistym z warstwą elektroniczną. Urzędy wydają go w Polsce od 4 marca 2019 r.

  • 1. Przygotuj e-dowód. Upewnij się, ze masz 4-cyfrowy kod PIN. Bez niego, nie możesz skorzystać z tej formy potwierdzenia swojej tożsamości.
  • 2. W swoim telefonie z systemem Android (minimum 7.0) albo iOS (minimum 13.2) włącz NFC.
  • 3. Zainstaluj aplikację eDO App ze sklepów Google Play lub App Store i uruchom.
  • 4. Zeskanuj kod QR z wniosku lub wpisz numer samodzielnie.
  • 5. Potwierdź przekazanie swoich danych z e-dowodu do biura maklerskiego.
  • 6. Wpisz numer CAN swojego dowodu osobistego.
  • 7. Przyłóż e-dowód do telefonu ( w miejscu gdzie jest antena NFC). W tym momencie sprawdzamy jest certyfikat z e-dowodu.
  • 8. Wprowadź PIN do e-dowodu, który ustaliłeś w urzędzie jak odbierałeś dokument.
  • 9. Potwierdziliśmy Twoją tożsamość.

UWAGA! Jeżeli masz problemy z aplikacją eDO App – zajrzyj na stronę dostawcy:
https://www.edoapp.pl
 

skany/zdjęcia dokumentów

Swoją tożsamość możesz potwierdzić zdalnie, także jeśli nie posiadasz eDowodu. Na wniosku poprosimy Cię o załączenie skanów lub zdjęć dokumentów potwierdzających Twoją tożsamość:

  • obu stron polskiego dowodu osobistego oraz
  • obu stron prawa jazdy lub strony paszportu ze zdjęciem i dowolnej innej strony paszportu.

Jeśli nie masz paszportu ani prawa jazdy załącz skany dowolnego dokumentu z listy:

  • ‒ karta pobytu
  • ‒ legitymacja studencka/szkolna - jeśli zawiera PESEL
  • ‒ legitymacja emeryta-rencisty
  • ‒ książeczka wojskowa - jeśli zawiera PESEL
  • ‒ legitymacja służbowa - jeśli zawiera PESEL

Dokumenty załączone do wniosku powinny zawierać wyłącznie Twoje dane osobowe. Jeśli na skanach lub zdjęciach będą znajdować się dane osobowe osób trzecich, będziemy musieli usunąć pliki, a Twój wniosek zostanie odrzucony.

Skany lub zdjęcia dokumentu muszą być w kolorze oraz wyraźne tak by umożliwić swobodny odczyt danych i obrazów. Nie mogą być niczym przysłonięte ani rozmyte. Przy wykonywaniu zdjęcia należy unikać odbicia światła i głębokiego cienia na fotografowanym dokumencie. Maksymalna wielkość pojedynczego pliku to 4 MB, akceptowane formaty to: JPG, PNG i PDF. Jeśli skany lub zdjęcia dokumentów będą niewyraźne lub niewystarczającej jakości nie będziemy mogli zrealizować Twojego wniosku.

Nagrania webinarów są dostępne na naszym kanale YouTube.

Zapisz się na wybrane szkolenie w sekcji Baza wiedzy - Szkolenia. Otrzymasz maila z potwierdzeniem. Tuż przed szkoleniem wejdź na przesłany w mailu link. Potwierdź swoje dane i dołącz do webinarium.

W razie problemów skontaktuj się z nami.

1. Załóż rachunek Demo - zobaczysz jak działają platformy transakcyjne i jak zawierać transakcje wykorzystując wirtualne środki. Dane do Twojego wirtualnego konta prześlemy na podany adres e-mail.

Wskazówka: Zacznij od intuicyjnej w obsłudze platformy transakcyjnej mForex Web i aplikacji mobilnych. Jeśli jesteś doświadczonym graczem od razu możesz przejść do zaawansowanej platformy mForex Trader (Meta Tradera 4).

2. Odwiedź sekcję Edukacja - żeby pogłębić swoją wiedzę na temat platform, narzędzi inwestycyjnych i rynku fx, surowców i światowych giełd.

3. Załóż rachunek rzeczywisty, gdy będziesz gotowy wpłacić rzeczywiste środki.

 
Więcej odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz w sekcji Pytania i odpowiedzi.

Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej, 75% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.